Kvalitetspolicy
- Vi arbetar för att vara och förbli kända och respekterade för hög leveranssäkerhet och kvalitet.
- Vi arbetar för att ständigt utveckla och effektivisera metoder, produkter och utrustning.
- Hos oss får ingen kund förloras på grund av reklamation.
- Tydliga städinstruktioner och frekvenser ska upprättas för varje objekt där vi utför våra tjänster.
- Kvalitetsuppföljning sker kontinuerligt genom att vi tillämpar vår kvalitetskontroll av utfört arbete.
- Förekommande klagomål och synpunkter åtgärdas omedelbar, eventuella fel i vårt utförande skall undersökas omgående för att förhindra att de upprepas
Miljöpolicy
- Vi använder miljöanpassade samt ergonomiska städmetoder och material, dels för att uppnå ett bra städresultat, men även förebygga slit och belastningsskador.
- Vi strävar alltid efter ett ökat miljöansvar både i vårt dagliga arbete och när vi köper in kemikalier och städutrustning.
- Vi prioriterar samarbete med leverantörer och tillverkare som aktivt arbetar med miljöfrågor och tar ansvar för sina produkters miljöpåverkan. Detta påverkar material val, utformning, innehåll och användning av de produkter vi använder.
- Varor vi använder i vår lokalvård hanteras, förvaras och skyddas på så sätt att vi minskar risken för skador.
- Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra våra tjänster och vårt kvalitets- och miljöledningssystem.